Konecranes تجارت شرکت Kocks Kranbau را به دست آورد.

Konecranes تجارت شرکت آلمانی Kocks Kranbau را به‌دست آورده است و دسترسی به مشتریان جدید اروپایی و جهانی کسب کرده است. ارزش توافقنامه خرید و فروش که به تازگی به اتمام رسیده است، اعلام نشده است.

شرکت Kocks Kranbau GmbH در اوایل سال ۲۰۲۳ پس از ورشکستگی شرکت مادر Kocks Ardelt Kranbau GmbH، یک تولید کننده معتبر جرثقیل بندری و کشتی‌سازی، تأسیس شد.

Kocks یکی از اصلی‌ترین تأمین کنندگان جرثقیل‌های دوطبقه برای بارگیری و تخلیه بارهای ماسه‌ای و قطعه‌ای است و اختراع‌کننده Feeder Server است، یک جرثقیل گانتری از کشتی به ساحل که می‌تواند بر روی لاستیک‌های لاستیکی و همچنین روی ریل‌ها نصب شود و تعداد زیادی از آن‌ها به مشتریان در ویتنام فروخته شده است.

همچنین تمرکز بر عرضه RMGs بین‌المللی به مشتریان اروپایی بوده است. یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در صنعت جرثقیل کانتینر (مانند Salzgitter Kocks، Vulkan Kocks)، این شرکت مراجعه‌هایی در بسیاری از نقاط جهان دارد، از جمله در شمال امریکا، اسرائیل، شیلی، ترکیه، آلمان و دیگر مناطق.

بسیاری از جرثقیل‌های بین‌المللی و حتی برخی از جرثقیل‌های STS با تروله‌های چرخان تأمین شده‌اند.

در سال‌های اخیر، فروش سالانه تجارت به‌دست آمده حدود ۱۰-۱۲ میلیون یورو بوده است و تجارت سودده بوده است.

این اکتساب باعث می‌شود که حدود ۶۰ نفر از کارکنان Kocks Kranbau به Konecranes بپیوندند و به این شرکت دسترسی به پایگاه نصب بزرگ Kocks Ardelt Kranbau در آلمان، اروپا و سراسر جهان داشته باشد.

“من مطمئن هستم که تجربه و نزدیکی به مشتری شرکت Kocks Kranbau، همراه با حضور گسترده Konecranes Port Services، دانش صنعتی و فناوری ما، موقعیت و پیشنهاد ما را به عنوان یک ارائه‌دهنده خدمات جهانی در بخش بندری تقویت خواهد کرد.” گفت: Paolo Dazi، معاون ارشد خدمات بندری، Konecranes.

فعالیت‌های اصلی Kocks Kranbau در شهرهای برمن، هامبورگ و اوبرهاوزن واقع شده است، در حالی که Konecranes مقر اصلی خود را در فنلاند دارد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *